Sanovnik s jasnim slovima, lako je to sa snovima… Nevolje krenu onda kad tumačim stvarnost…

srijeda , 22.01.2014.

Nije strasno to sto si me povrijedio, i svaki moj osmijeh pretvorio u grc. Ni to sto si uzrok svih mojih suza, neprospavanih noci i izgubljenih snova...,strasno je bubi sta bi ja opet bila s tobom poslije svega. Docekala bi te s osmijehom primila u zagrljaj i sve s tobom prosla ponovno..., znas sta me najvise boli - pomisao da ti nikad nisam nista znacila. to me najvise unistava...vise od lazi, prijevara, izdaje, razocaranja, i cak i sada pokusavam naci opravdanja za tebe...ali kako ti meni uvik kazes, ''sve prolazi'' i ''bit ces ok'', da, sve prolazi. tako ce i moja tuga. ali i tvoja sreca. i onda cu ja tebi reci ''bit ces ok'', pa ces shvatiti koliko te rijeci malo znace...
stalno vrtim u glavi sve tvoje rijeci, sva tvoja ponasanja...i zapravo zakljucujem puno toga, a najvise koliko si ti sam nesiguran u sebe i koliko sam ti ja sluzila da sve tvoje probleme koje imas sam sa sobom rijesavas na meni, naravno zato uvijek si trazia od mene perfekciju a nikad nisi dao do znanja da je dobro, ima tu puno istine i znas ti jako dobro o cemu ja pricam..ali kako je to zanimljivo, pa da si i tisucu puta gori ja bi te volila jednako. samo ima tu velikog straha, dala bi ja i zadnji atom nade i energije tebi, kad bi znala da ces bit sta obecas, ali obecanja ludom radovanja...nisam sigurna zelim li ti vise vjerovati,....u ovih par dana opet si mi pokazao koliko si ti zapravo nesiguran, jer stalno nesto vazes, toliko si nesiguran pa nemozes ni iskren bit i rec ''volim i ja tebe'' .. nemozes ti to, to moze samo covjek, a ti si odavno prestao bit covjek...
kazu da je hrabar onaj koji ostane i bori se, ja sam se jedina borila s tobom, a da kukavice odlaze.. ti si odavno otisao, a ja se borit sama ne mogu...bojim se ne probudis li se da cu ovaj put ipak ja biti kukavica i otic. a trebat ce mi puno hrabrosti da budem kukavica....,puno vise nego tebi tebi je to linija manjeg otpora, a meni rusenje svih ideala koje sam ocekivala. ako se to ipak dogodi, i ako nekad dobijes poruku s mog broja, nemoj odgovarati. neki poziv u gluho doba noci, nemoj se javljati. ne igraj se s mojom slabosti. to je samo trenutak. nista osobno.
jer kako uvijek kazes, ''bit ces ti ok''....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.