Kuklinski i dobra hrana

nedjelja , 17.11.2013.

Ovaj vikend sam provela sa svojim dragim u Zagrebu...vikend je prosao krasno kako i treba opustajuce. Volim Zagreb zimi, ugodna promjena od Splita. Civiliziraniji, zapadnjacki i pomalo europski, ili je to samo zato jer ne zivim pa mi svaka promjena od primitivnog splitskog stanja uma na koje su ''pravi'' Splicani tako ponosni...? Ili je to zato jer purgeri imaju Bandica koji se trudi mijenjat Zagreb, a mi trunemo sa Kemsijem i Baltazarom? Eto, krenem pisati o jednome i vec sam na desetoj temi, ali kad vec spominjem splitsko stanje uma, zapravo radi se o provincijaliziranom gradu gdje vladaju trgovci, sportske klubove vode pekari, a lakoglazbeni zabavljaci teatar. Nazalost, fenomen vladanja Splitom metastazira u sistem. No, ajmo mi nazad, na moj divaaan vikend u Zagrebu cerek tako smo dragi i ja cijeli petak proveli u stanu, kuhali, pekli kolace i naravno gledali filmoveeee thumbup. Gledali smo film The Iceman (2012) iznadprosjecni krimic, u reziji Ariela Vromena, a glavni glumci Michael Shannon, Winona Ryder, Chris Evans, ... Film smo slucajno odabrali tocnije ja sam inzistirala jer mi je Winona jako draga jos od Bubimira, a i zbog loseg psihickog stanja nije glumila desetak godina. Zapravo htjela sam vidjeti njezin comeback, a pogledali smo film u kojem smo naspram njene odlicne glume zene koja leluja u centru ko fenjer na vjetru, dobili film o najplacenijem ubojici 70-ih godina u Americi, dame i gospodo Ledeni čovjek - Richard Kuklinski kojeg se može fiktivno usporediti sa Tonyjem Sopranom koji je također živio dvostruki život. S jedne strane poslovni čovjek, obiteljski čovjek, muž i otac dok je s druge strane bio nemilosrdni mafijaš i ubojica.



Baš kao što i sama najava na posteru kaže: Voljeni suprug. Predani otac. I hladnokrvni ubojica.

To je bio Richard Kuklinski, visoki, jaki i hladni mafijaški plaćeni ubojica iz New Jerseyja poljsko-irskog podrijetla, koji je ubio između 100 i 250 ljudi u periodu od 40 godina, a da o tome nitko iz njegove četveročlane obitelji i brojnih prijatelja nije imao pojma. Kuklinski nije ubijao ženu i djecu. Radio je u New Yorku i New Jerseyu1950-1988 ubojstva po narudžbi za mafiju obiteji De Cavalcante, ali i za još nekoliko istaknutih obitelji. Prvo ubojstvo je ponicio sa 14 godina kada je na smrt pretukao prijatelja sa komadom drveta. Žrtava se riješavao na nalin da im je odsjekao udove i zube i nakon šta ih je držao dvije do tri godine u ledu jedan po jedan dio tijela je bacao sa mosta u južnom dijelu New Jerseya. Većina njegovih žrtava su upucani ili izbodeni nožem. Bavio se i kamatarenjem. Njegov talent za nasilje je bio toliko tražen da je vrlo brzo dobio pažnju raznih mafijaških porodica. Nadimak **iceman** dobio je zbog svoje metode zamrzavanja žrtava da bi se od policije prikrilo vrijeme smrti. Kada su ga vlasti identificirale shvatili su da nemaju dokaza da ga osude, stoga su poslali tajnog agenta da ''sklopi deal'' sa Kuklinskim (ubojstvo za anđeoski, anđeoski za cijanid) te su ga uhvatili na djelu. Nakon što su ga uhvatili, žena i djeca su mu dolazila na suđenje, no nakon što je pravomoćno osuden na pet dozivotnih kazni za ubojstva s priznanjem, nisu ga ni jednom posjetile. Umro je u zatvoru, sam, prirodnom smrcu, u dobi od 70 godina.



U subotu navecer smo isli u jedan jako simpatican restorancic na Gornjem gradu koji uvijek oduševljava menijem, u kojem se kuha temperamentno, autentično, autorski, beskompromisno, uvijek sezonski i lokalno, s onim što je baš tog dana u špici sezone na Dolcu. Interesantno je sto je meni svaki dan drugaciji, a ovaj put sam ja jela za predjelo srdelu sa rikulom, cherry pomicama, a za glavno jelo palamidu u crnom i bijelom sezamu, desert torta od maka. Dragi se više drzao kontinentalnog menija sa bolognesom od veprovine za predjelo i reš pečene junetine sa kupusicem i cherry pomicama. Hrana je bila odlicna i pratilo ju je dobro vino i divan razgovor sa mojim najdrazim cerek ali mi se cini da je zadnji put kad smo bili meni ipak bio malo spektakulirniji:



Čiiz-burger sa mesom zrelog ovna, u njihovom pecivu sa sezamom, topljenim kozjim sirom, domaćom basom sa mentom, prženim mladim krumpirom i chutney.
A za predjelo smo jeli pikantnu juhu od paradajza, a desert mmmm čokoladna torta sa sladoledom.

Sve u svemu, moj dragi i ja smo imali predivan vikend, sluzilo nas je krasno vrijeme i na tri puna dana smo se izolirali od svih i svega i posvetili se jedan drugome. Topla preporuka za ucvrscenje i najcvrsce veze. Pusa svima, zelim vam ugodan pocetak tjedna!

by Brunhildica cerek

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.