Pobjeda ljudske gluposti

ponedjeljak , 02.12.2013.

Kao šta i sam naslov govori, gadi mi se Hrvatska i mrzim Balkan zbog ljudske gluposti koja vlada ovdašnjim prostorima. Sramim se biti dio balkanskih primitivnih drzava, razocarana sam sto u 21 stoljecu nasom drzavom vladaju primitivci, zaostajemo u svakom pogledu, i zapravo dosta me zabrinjava sta ce buducnost donijet. Gadi mi se referendum za definiciju braka, gadi mi se referendum za cirilicu, gadi mi se simunovicev za dom spremni, gadi mi se sinocnja utakmica dinamo-hajduk i pozdrav za dom spremni, gadi mi se mlitavi predsjednik drzave, gade mi se i desnica i lijevica koje uopce ne rade ono sta bi trebale niti vode politiku koju trebaju, gade mi se neobrazovani ministri, gade mi se glupi tv programi koje nasa drzava pusta, gadi mi se sve. Zelim sta prije otici, cim zavrsim fax. Gadi mi se Markicka i ''U ime obitelji'', gadi mi se sta ce se sada obrusiti na referendum o zabrani abortusa i umjetnoj oplodnji, gadi mi se crkva i korumpirani katolicki duh u Hrvatskoj. Gadi mi se HRAST koji zeli zabraniti abortuse??????????? - a sta je sa maloljetnicama, sta je sa bolesnim osobama, sta je sa bolesnom djecom, sta je sa silovanim curama??

Simpatizerima ove udruge i HRAST-a želim mnogo neplodonosnih snošaja kao i hrpu budućih pedera i lezbi među njihovom nejači!!!

Šta se krije iza imena Republika Hrvatska?
Krije se korumpirana drzava nastala u ratu i kradi, sa prvim predsjednikom koji nas je nazivao stokom sitna zuba, od tada se politicki vrh samo izmijenjivao i natjecaju ko ce vise pljackat, nametnuti veci porez a i ko ce cesce izjaviti fatalnu recenicu, koja je definitivno postala sloga RH: ''neka institucije rade svoj posa''...., Sad ce ljubomorni europljani reci da smo nazadni po BDP-u i toleranciji, ali zapravi nismo mi smo najnaprednija drzava na svijetu jer referendumom odlucujemo o znacenju jedne rijeci, to je jedan od najvisih civilizacijskih dosega uopce, jasno da nam svi zavide. tko zna kojim lazima nas ovi nasi vlastodrsci predstavljaju u EU, na kraju krajeva dovoljno je pogledati nase euro parlamentarce da bi se stekao dojam o kakvom smijehu od drzave je rijec. Hrvatska je zemlja sirotinje, neobrazovane sirotinje zaljubljene u hdz-ovske lazi, pa nije ni cudo sta su hdz i crkva uspjeli svojim slijepim sirotim sljedbenicima isprati mozak u potpunosti, sto pokazuje i statistika da su najbogatiji dijelovi hrvatske glasali PROTIV, a sirotinja ZA jer siromasnih i bezsperspektivnih seljana ima pun k.

Meni stvarno samo jedno nije jasno...
Koja to prava ima većina?
Svi konstantno trube o pravima manjine i to stoji
Ali još nismo definirali, koja su prava većine i zašto se svi ponašaju kao da su svi građani pred zakonom RH jednaki?


PUZAJUĆI FAŠIZAM

Nasu drzavu su prozvali drzavom puzajuceg fasizma. Ali koji je glavni problem? Ultra jednostavan - primitivizam regije zvane BALKAN (stoljetni pojam u zapadnim zemljama za nesto zatucano). Ljuta sam na sebe sta sam uopce ocekivala nesto i sta sa se cudila sinoc zasto je referendum prosao. Ekstremni su ZA, liberalni PROTIV, ali ima i velika vecina koja nije ni izasla, jer nakon europarlamentarnih, ovo je najmanji izlazak gradana olitiga linija manjeg otpora da susjedi ne vide da idu glasat da ne bi prozvali pederoljupcima ili homofobima..
Samo pozitivna, mirna kampanja i vrijeme mijenja svijest, a na ruku ne ide niti katastrofalna ekonomska situacija koja predugo traje i koja je u zadnjih tisuću godina uvijek izazivala porast tvrdolinijaša, nacionalista i bila uzrok svih ratova..., a naravno kad smo vec kod ekonomske situacije, vrlo brzo izlazimo iz krize jer se pojavilo briljantno rjesenje Jaroslava Pecnika, kandidata laburista za osjeckog gradonacelnika - ''Drzava mora investirati u proizvodnju, zaposliti cjelokupnu radnu snagu koja ce proizvoditi kvalitetne proizvode i izvoziti ih u njemacku, japan i sad, na taj nacin bi brzo izasli iz krize''. Pravi genijalac.



by Brunhildica cerek

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.